
W związku z przypadkami występowania problemów z działaniem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ARIMR, zalecamy składać wniosek o przyznanie pomocy, w bezpiecznym terminie umożliwiającym ewentualne zgłoszenie błędu/problemu na Help Desk ARIMR oraz jego usunięcie/ rozwiązanie tj. wcześniej niż w ostatnich dniach trwającego naboru.
Każdy błąd w działaniu PUE, należy niezwłocznie zgłosić na Help Desk ARIMR pod adresem email: arimr_Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz ewentualnie do wiadomości na adres email LGD: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W zgłoszeniu błędu należy podać nr EP Wnioskodawcy oraz screeny z PUE.